Och nu några ord från vår sponsor

Vilken svordom använder du mest? Hmm...fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 0820
Var köper du dina matvaror ifrån? Konsum
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Icke
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? mmm fiiiin bärbar dator
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej
När var senast någon stötte på dig? ......snyft......
Vad åt du till middag senast? stekt fisk kall sås och potatis
Kan du vissla? Jepp!
Tittade du på tecknat när du var liten?  "Eeeeeen värld full av liv!"
Äger du några popband t-shirts? Nej
När flög du senast? När jag var åtta år gammal......jag är patetisk
Pratar du några andra språk? Engelska. Samt måttliga kunskar i Franska och tyska samt extremt måttliga kunskaper i Quenya och japanska
Har du gråtit offentligt? Jepp
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Vill ha stor tatuering över hela armen och skulderbladet, kan nöja mig med typ en litendolk på handflatan (satan vad ont det skulle göra)
Vad har du med dig in på bion? Popcorn och Cola
Vad har du för väder? Det är typ natt så det syns inte
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?  Engelska
Vilken är din favorit drink? Ojojoj hmmm måste säga en Virgin absolut screwdriver
Gillar du din boendesituation? det är trevligt
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? inte så många
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nu..ja.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Mindre än jag borde
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18
Tror du på liv på andra planeter? Nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Men tänk på att allt det här bara är ett parallellt universum och att när jag dör matyrdöden så kommer alla gråta ch sen kommer det dyka upp en svart hund som följer efter mina vänner och beskyddar dom och popcorn och apelsinjuice och jag vill dö
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Tja....om ingen fanns inärheten för att höra mitt extremt tjejiga skrik eka över landskapet
Tycker du om att krama folk? Nej, men att bara sså axel mot axel med någon eller skaka hand är trevligt. Vad som helst funkar dock så att inte folk tror man inte tycker om dom.
Äger du en digitalkamera? Ja, den är dålig (på riktigt)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Inga som finns i verkligheten
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, jag blir sorgset tapper
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? ibland beroende på om jag orkade äta upp eller inte. Jag får dåligt samvete när jag slänger kött
Är du mörkrädd? Inte så att det stör men jag föredrar att vara ute när det är ljust
Tre saker du alltid har med dig? Huvud, hand och fot. Inget annat är säkert. Med handen är det till och med tveksamt

Kommentarer
Postat av: Elli

Hehe, vad fint! Fast du tycker väl om att krama mig? Ibland? En gång i veckan? På min födelsedag? Äsch...

2009-01-11 @ 22:41:03
Postat av: Elli

Hehe, vad fint! Fast du tycker väl om att krama mig? Ibland? En gång i veckan? På min födelsedag? Äsch...

2009-01-11 @ 22:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0