A dirty mind

Suck Kemi, bara lite kvar nu.

Jag har mångagånger de senaste veckorna fått höra att jag är den mest perverterade i gruppen. (trots att XXXX lever ut sina sexuella fantasier på sin flickvän) Detta kan jag måhända förstå men inte acceptera som en sanning. Jag som föredrar att läsa fanfiction utan pairing. Detta samt en del mer eller mindre hemligt stuff borde göra mig blåögd som en femåring i jämförelse med mina genomfördervade kamrater.

trots detta kunde jag inte låta bli att sitta och monolog beklaga mig med viss misstolkningsmarginal.

"*Suck* Jag borde svalt min stolthet och pluggat kemi med de andra"

"Varför blir jjag alltid sist färdig med kemin"

"Jag hatar att plugga kemi, jag kommer aldrig göra det igen efter jag slutat Naturhum!"

"Jag är efterbliven varför är jag inte bättre på det här(om kemin)"

"*argt mummel* Jag kommer dö innan jag lyckats med det här"

Lägg märke till att jag först tänkt spara detta till ett seriöst blogginlägg fyllt med ångest och att det tog mig en bra stund efter jag skrivigt upp de här citaten med att inse vad Plugga Kemi kan betyda.

Tyvärr så tror jag att stämpeln kommer ligga kvar trots mitt stillsamma singelliv.

Men det får jag väl leva med
""

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0