If you were gay, it would be okay

Elli kommenterade att mitt privatliv borde skyddas bättre. Att lägga ut att man planerar att full kyssa sin ex bästa vän under sagda väns bröllopp är tydligen inte särskilt hetro.

...men nu är det ju såhär att det skulle vara min fd bästa väns bröllopp och jag skulle vara full. Jag har aldrig varit ihop med någon sedan jag lämnat mitt första decenium så det är faktiskt fritt att spekulera. Jag har inget intresse av varken killar eller tjejer och har inte heller haft det så vitt jag minns. Jag skulle tro att jag skulle spekulera i samma handlingsplan om någon av mina vänner skulle gifta sig vid den här åldern, kille som tjej. Det är nog mer en symbol för ägarskap om ni så vill tolka det än en handling som ska tolkas som kärlek.

Förstå fakta jag har ingen läggning, jag står upp,

Dessutom så har vi ju sången från linköpingsspexet "Kungarna och Axelmakten"

Tjatter och prat jag har fått nog
kärlek är ett ofog
ett ständigt tjat som jag önskar dog
kärlek är ett ofog
kärlek är ett ofog

Kommentarer
Postat av: Elli

Hehe, det var bara ett tips! Nu vet jag hur det ligger till i alla fall. ^^

2009-03-02 @ 20:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0