Schema

Har just fått reda på att Lajvet avlutas Söndagen de 13:e september, samma dag som jag ska checka in på linnédagarna. Detta går ju såklart att lösa. Jag packar två resväskor och har den ena i bilen under lajvet och åker sedan direkt från västerås till göteborg, jag har bara svårt att se mig skjälv i göteborg efter jag har haft lajvsunk.

Ni vet vad lajvsunk är, man doftar våt hund av att ha på sig linne och ylle i fyra dagar, man har sovit dåligt eftersom tältet läcker, barr och gräs slåss om utrymmet i ditt hår och på 3 meter känner man den starka doften av gran, svett och rök. Det är så jag kommer komma ner till MVG:barnen, om jag är riktigt sjuk kan jag ju strunta iatt byta om innan och hävda att jag trodde det va linne-dagarna, festligt va? Dessutom kommer jag vara paranoid och se svartblod och mörkeralver överallt

Kommentarer
Postat av: Elli

JAG VET VAD LAJVSUNK VILL SÄGA! -__-



Hehe, Linne-dagarna... :D



Jag vill också på lajv. :)

2009-08-14 @ 10:07:34
Postat av: Emma

Haha Linnedagarna fint^^ Håller med Elli, vi vet vad lajvsunk innebär (the fear O.O!!). Hoppas du får det jättekul på lajvet, hade varit kul att hängt med ju!

2009-08-18 @ 21:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0