And I'm a lost and lonely man without a star to guide me.

Gargamel också jag är förkyld, eller också har jag svininfluensan. Det senare är läskigare men å andra siden så har jag symtomen och varit i kontakt med mycket människor. Vissligen kan jag inte ha blivigt smittad igårpå skänninge, så snabbt går det inte. Dock så har jag rört mig mer bland folk än jag brukar. Dessutom har jag ont i benen och ryggen och det är inte ett förkylningssymtom.

Det löser sig säkert, jag är ung och envis. Jag bara hoppas att inte mormor blir orolig och kommer upp och att jag inte smittat ner någon.

Skål


Kommentarer
Postat av: Elli

Stackars min Tobz. :/ Men idag blir det glass!

2009-08-12 @ 09:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0