"My god it's like being friends with the Jonson brothers"

Fangirls, dom blir läskigare ju mer straita dem är. I annat fall försöker de åtminstone bara antyda saker om karaktärer med andra karaktärer, det är när de blandar in sig själva man blir rädd på riktigt.

Jag har börjat titta på bröderna Cartwright eller som det heter på engelska "Bonanza!". Det finns över 10 säsonger och den är ganska underhållande med bra om än opairad fanfiction. Dock så är det ju ett tillhåll som drar läskiga fangirls åt sig som flugor. Kommentarerna vid the episode guide som jag använde mig av för att hitta bra avsnitt är bara början fruktar jag,

"I thought that this ep was about Joe in a tub and Joe/Cooch moments?"

"And if no one minds here are a few SJS pics to go with that wonderful JFR summery:" (det läskiga här ligger i att SJS betyder Suffering Joe syndrome)

"One of the funniest things in that ep was when the daughter asked if he (Joe) is going to die in her bed. That makes me laugh every time."

"Yes, that's Michael's "Tom Dooley scar". Strange you never noticed it before. But if you are looking at other parts of his body, it would be easy to miss. ;)"



Och nu mina vänner känner jag skräck, skräck som jag inte känt sedan min bror köpte boffervapnet Runar. Jag måste tillbaka för att hitta bra avsnitt, men kommer jag komma tillbaka oförändrad?

Det vilar i internets händer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0