Crackfics

Crackfics, denna kaotiska kategori. En av de få kategorier av fanfiction jag kan beundra å avstånd men som jag avhåller mig från både att skriva och läsa.

Ni måste förstå mitt tankeförlopp när jag skriver. Jag måste hela tidnen ha samma motivation som när jag började enda anledningen att jag kan fortsätta med skuggalver då och då är att den alltid finns där. Alltid för mindre saker går det inte ens om jag försöker jag skriver om och skriver om utan att komma någonstans.

Crackfic: naruto är en galen vetenskaps man, nej ny ide efter ett halvt A4. Naruto är försökskanin åt en galen vetenskapsman och liknar gadget. Nej vänta nu perfekt ide Naruto har kontakter i undre världen som hjälper honom med högteknologiska (från ninjavärldens synvinker) pryttlar i utbyte mot hjälp att testa ut dom i fält, att han utför vissa uppdrag osv
Problemet är att omjag håller ut och ihärdar kan jag som mest kraa ut 3-4 A4 seriös historia ur det här oavsett om jag försöker skriva en crackfic eller inte.

Jag är helt enkelt inte bra.


Kommentarer
Postat av: Elli

Teh crack...!



Jag vill requesta Kingdom Hearts vik K btw. Hehe, det gäller att vara ute i tid.



Elli vid E?!??

2008-11-21 @ 11:34:46
Postat av: Tobi

Ledsen stumpan låsas vänner får så lite tid nu mera så jag ängnar den här åt dom så kan jag träffa dig i skolan =)

2008-11-24 @ 12:23:16
Postat av: Malinette

Ah, otur.. Mandro han före ^^

2008-11-25 @ 21:34:36
Postat av: Malinette

Ah, otur.. Mandro han före ^^

2008-11-25 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0