Yu-Gi-Oh 5D's: In the future, card games will be played on motorbikes.

jag är verkligen elak mot den här bloggen, den får ingen kärlek över huvud taget.

Jag antar att det är för att jag inte är tillräckligt spontan, men nu ska jag lägga upp meningslösa saker

tex roliga japanska namn

tawainai

taka

dokyou

chouyaku


Svenska namn är så jobbiga jag tycker om att veta vad namn betyder och den beskyddade olivträds prinsessan tyckte jag de kunde  hittat ett alternativ till.

I övrigt mår jag bra och har lyckats få hela Söderköpings sympatier (nästan) genom att ensam besöka smultronstället. att gå ensam dit tillhör de saker man inte ska göra.


Kommentarer
Postat av: Elli

Du kunde ha frågat mig...

2008-07-25 @ 12:51:56
Postat av: Anonym

Jag vet men enda tiden jag har är innan fyra på vardagar för vi plockar bär vid fyra och mina helger tillbringas med att sy, jag visste att du jobbade.

2008-07-25 @ 19:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0