Så besviken

....på er alla som inte läser min blogg...alla utom elli (...och Daniel en gång för att Elli var där och tvingade honom....)

På alla er som inte velat hitta på något i sommar. Nästan 1 och en halv månad nu och man tycker att någon mer än Elli och återigen Daniel kunde velat vara vänliga nog att slå en singnal det är ju inte direkt så att alla har varit erimiter under sommaren, jag spionerar på er!

....Det är inte så att jag varit ensam, jag träffade Malinette ett par gånger i början men det är inte roligt med eget intiativ. Man vill bli ringd av människor som inte har några särskilda planer och bara vill umgås.

Och jag vet att man måste bjuda till själv men hallå, alla andra är duktiga och aktiva semesterfirare med festivaler och semestrar medan det mesta jag varit på har varit en dagsutflyckt till Vassna (Vadstena) och Smultronstället med bror varefter jag blev sjuk och nästan kräktes tre gånger fick diarre och mådde skit. Jag har ett sommarjobb vars jobbtider varierar varje dag. Jag kan inte följa med Mamma för alla skulle bara få dåligt samvete om jag satt fast i ett torp 2 veckor och var tvungen att variera min tid med läsa rita och prata med min mor och göra mig nyttig genom att rensa brännässlor. Fadern är konstant orolig för farmor. Farmor tillbringar tiden med att gissa om jag är Gustavs flickvän eller kompis. Kom igen hon är gamal, hon kommer snart att försvinna och jag vill inte att det ska hända men man känner sig lite hjälplös när ens dödssjuka farmor spenderar all tid med att stirra på dig för att hon glömmer vem du är varje gång hon tittar bort.  Kom igen alla har inte så mycket fritid eller för den delen lust att umgås med någon som har så mycket inre monologer när hon är ensam att hon inte kan sluta prata om sig själv. Jag skulle inte tycka det var trevligt att spendera tid med en person som gjorde det.

Jag undrar hur lång tid det kommer ta för folk att överhuvud taget läsa det här?

Suck jag tror mest jag är avensjuk, alla är iväg och gör roliga eller i alla fall intressanta saker, umgås som tokiga när de är hemma en vecka emmelanåt. Jämt när jag ringer är folk antingen bortresta, på jobbet eller träffar någon. It makes me feel so emo inside!

Jag saknar folk. Jag saknar Mammas och Pappas (ni vet vilka ni är) Lockhåriga skallar.Jag saknar när lols röst kan gå upp ett tonfall när man pratar med henne . Jag saknar att olivia tar mina skämt seriöst. Att Shika skrattar åt sina egna konstiga skämt. Jag saknar att rollspela att berätta högt för alla vad just jag har gjort Jag saknar sättet Sara försökte förenkla saker så att en myra skulle förstå vad vi jobbade med när jag spelade dum. Tvillingarnas deathglare. Att tjuvlyssna när de och maria disskuterade för att bygga upp ett lager av kunskap som någon dag kommer användas mot dom.  Att jaga rätt på Malin och Kerstin när dom har stuckit och gömt sig (om jag bara imbillar mig att vi springer ikapp tillbaka är det nästan som att köra dunken!). Jag förväntade mig aldrig att jag skulle umgås med hela min klass när jag det var sommarlov, det skulle bara vara jobbit. Men att få ett samtal eller två skulle inte skada.

Jag längtar till skolan det kommer nog ta två tre veckor där innan jag blir mitt normala jag igen och slutar vara överdrivet pratsam och uppmärksamhetskrävande men det får ni stå ut med, ni var trevliga mot mig redan från början så ni har bara er själva att skylla. Ni skapa Fröken Tobi "tycker faktiskt om människor" Åhs så var berädda på att bita ihop om något för ni vill inte att era tänder ska gå sönder från när ni biter ihop för att klara smärtan och motstå behovet av att döda mig.

Fast kom igen det är inte så illa jag har ju ialla fall Mandro, eller hur.

.....

Mandro hälsar

Kommentarer
Postat av: Elli

Alltså, jag brukar ALDRIG träffa folk på sommarlovet, utom Emma då. Det är så skumt.

Det är något fel på våran telefon fick jag veta igår, man kan tydligen inte ringa på den. (Mitt Internet funkar inte heller.) Så slå en signal på mobilen om du vill prata! Jag ser fram emot att ses imorgon ska du veta.



Hohoho, ofc att jag läser din blogg! 8D (Jag är bättre än Daniel, eller hur?)

2008-07-30 @ 12:49:58
Postat av: Anonym

ofc du är bättre än Daniel, vem är INTE bättre än Danne? Skojade bara men herregud det han inte vet mår han inte dåligt av.

2008-07-30 @ 17:14:13
Postat av: Emma

Tobiiiiii!! Har saknat dig, har varit bortrest hela sommaren i princip (på öde öar utan någon som helst kommunikation -_-) Det ska bli kul att träffas imorrn, fortfarande vad hände med tältningen?

2008-07-31 @ 00:53:31
Postat av: Malinette

Hmm, vad för smart bortförklaring ska då jag hitta på.. Nej men mitt bortresta jag har saknat dig, och resten av nh07, ser fram emot då vi ses, när det nu blir. Och som du ser så läser jag faktiskt din blogg...

2008-07-31 @ 19:57:58
Postat av: Louise

Förlåt Tobi. Jag är dålig, jag vet.



Meen.. jag har varit fullbokad och knappt haft tid för mig själv (illa egentligem, det är ju sommarlov). Dumt att bortförklara sig.. men jag saknar dig i alla fall!

2008-08-10 @ 22:07:49
URL: http://lowdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0