?This place is bleeding him dry.?

Well this is it now,
Everybody get down
This is all I can take
This is how a heart breaks
You take a hit now
You feel it break down
This is all I can take
This is how a heart breaks

Ahh ingen hästjävel att ta hand om och vem kan vara lyckligare....Ska plugga snart....Franska....eller inte. Orkar inte.


Träffade LindaVän på bussen, hon var glad att se mig vilket i sin tur gjorde mig lycklig. LindaVän skulle åka samma buss imorgon med...Vilket är bra.


Så LindaVän är Glad vilket gör mig glad vilket betyder at det är en bra dag, eller har varit ialla fall, det är rätt mörkt ute. Jag märker att folk börjat läsa mer på min blogg vilket gör mig lite orolig. Men det ordnar sig säkert.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag läser, och ja - Du kan inte stoppa mig!! ;)
Lalala, vad bra att du träffade LindaVän som gör dig "klad poni" :D

2008-01-16 @ 17:28:56
URL: http://lowdown.blogg.se/
Postat av: Labbkompisen

T.o.m jag läser din (bra) blogg nu...men det är inget att bry sig om(:

2008-01-16 @ 18:56:29
Postat av: Emma

Det är väl trevligt att folk läser din blogg^^

2008-01-16 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0