Morbid

Som sagt verket av min morbida perion, kan iinte säga att kvaliten är något vidare men jag lägger upp den i alla fall.

Dom sa att jag var ett monster
Så jag kommer aldrig tillbaka
Dom sa att jag var mördare
Dödade innan jag föddes
Drömde blodsdrömmar ännu skyddad i mammas själ.
Att jag flöt där inne i vad jag trodde var blod.

Så sa dom

Och jag undrade om det var sant

Men dom sa så

Så det måste vara sant

Och jag drömde om att ligga vid en brasa
Att sitta hukad på en stenig strand
Och låta vågorna slå över mig
Om en närvaro som rufsade om mig i håret

Och de sa

Att det var brända kroppar
Att stenarna krossade människoskallar
Och att vågorna förde med sig dränkta människors plågor

Och att jag dräpte min enda vän

Så jag log och gick
Stal deras hjärtan med ett leende

bokstavligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0