Forget the wrong I've done

I dreamed I was missing
You were so scared
But no one would listen
Cause no one else cared
After my dreaming
I woke with this fear
What am I leaving
When I'm done here






Om du hade sagt att vi skulle sluta vara vänner för 2 år sedan skulle jag tro dig. Jag förväntade mig ett slut på allt jag påbörjade, jag väntade med förväntan på kniven i ryggen. Då skulle världen vara trygg utan dig. Men när jag fick den och träffade dig igen senare så blev jag nog mest förvirrad. Det var meningen att det skulle vara slut du hade gått vidare och jag hade blivigt lycklig. Så jag gick iväg från dig, det har nog inte hänt förut. Jag vägrade inte förlåta dig från mitt håll var det redan över så det fanns ingenting att förlåta.

Problemet kommer nu. Nu när jag såg dig en dag och helt plötsligt inte kan få ut dig ur min närhet.

Mamma säger att det är lätt att längta efternågon man ser som ouppnålig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0