Six o'clock in the morning my head is ready to explode I can't believe I made it home alive

Nu börjar sommarlovet ta slut och min första skolstart i Naturhummanistiska, mitt sommarlov har gått åt till att må dåligt både rent ut sagt den förkrossande nyheten av att stora kvantiter glass får min mage att evakuera området (DÅLIGT). Och sedan hur emo jag har varit hela sommaren. Hösten verkar inte bli bättre. Jag har noll energi och noll motivation men nu ska mamma komma hem och då kommer allt plötsligt att vara tvungen att gå undan.

Jag orkar inte.

Jag undrar varje dag om alla misstag jag gjorde igår och dagarna före det ska komma nedbrakande och jag ....


jag är väldigt trött, klockan är tre på natten vilket kan förklara stämmningen i inlägget (vad fort tiden går när man läser fanfiction!)


Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Tobs, inte deppa. Tänk ett helt läsår med NH07, du får träffa Tobi Jr, vi ska ha vattenkrig, och göra massa sjuka saker (och såklart skrämma ettorna moaha. Och fanfiction är en bra sak^^

2008-08-07 @ 09:19:04
Postat av: Malinette

Exakt Tobi, Nh07 är en bra sak som gör att man inte behöver vare sig motivation eller ork, man tar sig på ngt mystiskt vänster igenom alltihop ändå, och har dessutom roligt under tiden.. tror du mig?

2008-08-07 @ 23:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0