Okej du är stark än sen jag är beväpnad...åh du också ... och den är större än min..faktum är att den är större än jag...Hejdå!

Spike: If every vampire who said he was at the Crucifixion was actually there it would've been like Woodstock. I was at Woodstock. I fed off a flower person and I spent six hours watching my hand move.

Ohhh jag hatar skuggalver, om jag kan komma 4-5 år tillbaka i tiden skall jag döda mig själv för att undgå detta. Rätta stavfel, klart. Rätta uruselt språkbruk, fantasi som en höstack osv...inte riktigt. Jag har nästan fått 4 A4. Dock har jag bara rättat 3. Detta är hemskt. Jag hittade dessutom en hel jäkla massa fula teckningar där hälften såg ut som maskar med hår och andra hälften barbiedockor med ärr och förlorade kroppsdelar, detta är hemskt. Dikter också dussintals! och olika verisioner av historien. Hitills har jag tre barmhärtigt nog så verkar de bara vara ett par sidor långa ialla fall, och uppföljaren. Jag kallade den Blodbarn och herregud vad jag var D-Å-L-I-G!

Ohh sådan huvudvärk nu ska ni få se på en ut av dom i alla fall. Jag plockade ut en som inte var så dålig att jag måste skämmas för mycket i alla fall. Jag tror den var ämmnad till huvudpersonen i Blodbarn men är inte säker

så tom
så trött
så sårad
så nött

blir utskälld
blir sårad
blir gammal
blir fårad

mötts av blickar
möts av ord
möts av tårar
möts av mord

framtiden kommer
alltför fort
snart är allt över
allt är gjort

vad blir det av mig
ingen frid
jag kommer ge mig
utan strid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0