Now I'm over my head for something I said. Completely misread I'm better off dead


Herrugud vad mycket som händer numera.

Skolan är så mycket pågång att jag inte har en aningom hur jag ska göra. Jag hänger kvar genom att trampa vatten bildligt sett. Bara att klara av en dag i taget. Skall starta ett nytt rollspel, skall spela teater skall till lincon...urg vad jobbigt det är.

Och farmor. Farmor farmor farmor. Lasarettet igen. Man måste erkänna att tanten är stark på sitt sett hon hänger kvar så länge hon kan. Jag hoppas nästan att jag är död innan jag hunnit bli så nergången. &0-70 år eller otroligt pigg. Valfritt funkar. Så länge jag kan läsa promenera 1 km om dagen och göra iordning min egen mat....och sköta min hygien själv. Det är så länge jag vill leva.


Som ni kanske kan gissa så åkte hon in idag igen men verkar klara sig fint. Skall återgå till skola efter lunch.

Jag har börjat fundera lite mer på vad det blev av de kompisar och vänner jag hade på låg och högstadiet. Den senaste tiden känns det som jag varit så lycklig att jag bara ignorerat allt som hände innan ett halvår sedan som rörde fler personer än jag själv. De är fler men här är några namn jag alltid vill/kommer minnas.

Adam
Sylvia
Sofie
Jonna
Ronja
Matilda
Maria
William

Det är folk jag lämmnat bakom med men det betyder inte att jag någonsin får glömma dom. Jag är jag och har bara blivigt det med viss hjälp av de här personerna. Några mer andra mindre.

Jag hoppas definitivt inte att någon utav dom läser min blogg =)

Someday out of the blue av Elton John

I still put faith in us
We had it all and watched it slip away
Where are we now
Not where we want to be
Those hot afternoons
Still follow me

Some day out of the blue
Maybe years from now
Or tomorrow night
I'll turn and I'll see you
As if we always knew
Some day we would live again, some day soon

I still believe
I still put faith in us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0