It was a humble little stumble With a big un-graceful?

Okej Dagen BÖRJADE bra

1. åt ordenklig frukost
2. hittade bra fanfiction
3. dushade innan skolan
4. Inget jobbigt på Biologin
5. Leka med balonger
6. Leka med vatten balonger
7. Leka med balonger på höga platser
8. Köpa godis
9. Äta godis
10. Bibliotek

Sedan gick det nedåt.

1. Få utbrott av extremt obekväma hormoner eller liknande. Kunde inte sitta still. Kunde inte tänka
2. Blev blängd på av securitas vakt som dessutom påpekade en enda mening om min hela existens

"Det där var INTE en bra ide"
3. Var tvungen att äta ÄRTSOPPA
4. Brände ÄRTSOPPAN så jävla mycket att mamma tror vi får slänga kastrullen.
5. Lyckades panga en balong som piskade till mig rakt i ögat
6. Lyckades uppröra moderskapet genom att misstolka hennes instruktioner. Jag trodde jag bara skulle städa mitt rum hon menade i allmänhet städa.
7. Sträckte mig igen...hade det hänt på stegen hade jag inte blivigt glad.....

Kort sagt oavgjort men eftersom jag är otroligt gnällig och de flesta dåliga saker hände sist så tycker jag ändå jag hamnar på minus...

faktiskt

Kommentarer
Postat av: Malinette

Men att vi besteg Den Mycket Höga Platsen måste vara värt extra många positiva poäng!^^

2008-04-21 @ 21:04:51
Postat av: Emma

Håller med Malin, och kasta vattenballong är också kul^^ (gaffel i eluttag var det ja^^;;)

2008-04-22 @ 21:23:14
Postat av: Anonym

Hej!

2008-04-25 @ 16:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0