Nå blogg

Blogg fenomenet har brett ut sig och nu skall även jag skapa en.

Kommer skrivas i dagboksform med massa meningslösa citat ur min vardag och så vidare. Kommer även lägga upp dikter och länkar till bra musikvidoer (LÄS: Roliga) osv

Kort presentation.

Jag är en människa
Jag är under 20 och över 15 år.
Jag är inte politiskt engagerad
Jag Studerar.

Det är allt ni behöver veta.

åhh en sak till.

Jag är motsägelsefull och klankar ofta ner på saker som jag inte har något med att göra. Eftersom det här ska vara en blogg där jag skriver ner det jag tycker vd just det inlägget kan jag ändra mig lite när som helst, men det betyder inte att jag inte kände/tänkte så just när jag skrev. Jag tänker aldrig ljuga även om jag kan tänka mig att hålla tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0